Skagen Rideklub takker alle sine sponsorer - vi værdsætter opbakningen.

På Skagen Rideklub er vi heldige at have mange gode sponsorer og det er vi glade for.

Mange ting kunne ikke lade sig gøre uden dem, og vi opfordrer derfor vores medlemmer og "venner af klubben" at støtte disse så vidt muligt, da vi gerne vil give lidt tilbage.

Projekter som er lykkedes for os at komme i mål med takket være vores fantastiske sponsorer er b.l.a.:

• Nyt vandingsanlæg til ridehallen
  • Nyt toplag til vores 20 x 90 meter store ridehal
  • Nyt udstyr til vores skønne skoleheste
  • Ny facade på rideklubbens bygninger
  • Nyt køkken til rytterstuen

Og meget mere....

I 2024 er et af vores ønsker, at få renoveret den gamle del af stalden, hvilket også vil kræve en del sponsorater, som vi nu vil i gang med at søge om.

Nedenstående sponsorer har været med til at realisere vores store ønske om en ny fiberbund ind til vores ridehal. I skal på alle vores medlemmers vegne have et stort tak for jeres flotte sponsorat!