Følg med i hvad der sker hos Skagen Rideklub

Her kan du følge med i nuværende eller kommende begivenheder, seværdigheder, ledige parter og meget mere hos Skagen Rideklub.

Jimmy søger sin nye bedste menneskeven!

Jimmy er en pony på ca. 130 cm og han er en Irish Cob og så er han en pony som elsker at få en masse kærlighed og opmærksomhed fra hans parter. Jimmy er en robust hest som kræver at man har rideerfaring, så man får den bedst mulige oplevelse som rytter.

Han er stadig i gang med at lære de grundlæggende ting i dressuren, men med den rette rytter/part kan han blive endnu bedre.

Jimmy står på fold med hans bedste ven Solo, som han kom til Skagen sammen med og de har været uadskillelige lige siden.

Som parthaver på Jimmy vil du lære en hel masse omkring din ridning, håndteringen af heste, at blive ansvarsbevidst og hvad det vil sige at være en del af et fællesskab. Så tøv ikke med at kontakte os hvis du drømmer om at erhverve dig en part på en af vores skønne skoleheste

Læs mere om hvad det vil sige at have part her: https://skagenrideklub.dk/om-os/skolehestene-p-skr

Ulla leder efter sin nye familie!

Mangler du verdens største nussehoved? Så er det her du skal kigge med!

Ulla er en 8-årig hoppe på 165cm, som har stået som rugehoppe for Blue Hors før hun kom op til os. Derfor er det sparsomt hvor meget hun har været redet, men hun har nu været under rytter og siden april 2023. Ulla kan rides i alle tre gangarter og har både redet i ridehal, på vores udendørsbaner og ude i naturen.

Ulla er passet med alle vaccinationer, ormekur, smed og dyrlæge. Hun har gået på fold med både vallakker og hopper, men går bedst med vallakker.

Ullas nye rytter skal være let, da hun er ved at opbygge muskler, så på trods af hendes højde er hun bedst egnet til en let rytter. Ulla er stadig under uddannelse, og kræver derfor en rytter der kan vise hende vejen og give hende selvtillid, opmærksomhed og en masse kærlighed. På stald er hun sød og meget opmærksomhedssøgende. Derudover er hun let at håndtere til og fra folden og er også god i en longe.

Hun egner sig ikke til Rideskole, da hun knytter sig utrolig meget til hendes rytter og fungerer derfor ikke med mange rytterskift. Det har vi måtte indse, da hun var købt til vores rideklub og hun fortjener alt det bedste i fremtiden.

Hun har grønt erstatningspas.

Ved spørgsmål eller videoer under rytter, er I velkommen til at sende mig en besked.
Ulla er sat til 40.000,00 eks. udstyr.

IMG_1999
IMG_2037